idilaytun oznur1605 evet ben de elimde alet sürekli ölçüyorum ama yüksek çıkarsa korkusuyla ölçtükçe daha da yüksek çıkıyor inşalalh gebelik zehirlenmesi olmadan en kötü böyle gider siz maşallah 15 hft böyle dayanmışsınız bu 15 hafta hep böyle yüksek miydi
idilaytun Melismelo kaçıncı haftada başlamıştı acaba 16 gördüğünüz tansiyonlarınız? Bir de normal rutininiz nasıldı
Melismelo idilaytun sanırım 34 den sonra felandı 2. Gebelikde şimdi 31. Haftamdayım 1 haftadır 13 veya 14 arası gidip geliyor şuanlık
busrataskesen Melismelo ben de günde 3 kere kullanmaya başladım genelde 12 çıkıyor tansiyonum 3 kere kullanınca