Benimki de memeyi tutunca öğürüp kusuyordu 3 saate bir sağım + mama ile besliyordum çok zor gerçekten. 2. Doğumum olacak bu sefer eller serbest pompa aldım 2li. İlk doğumumda hem tek pompa hem de elimle tutarak sağıyordum 2 memeyi sağmak uzun sürüyordu. Böyle daha rahat ederim diye düşündüm. Tabi inşallah bu seferki meme tutar da gerek kalmaz