Kızlar bebeğim 4 aylık ve bir ay bile doğru düzgün emmedi meme ucum yoktu silikonla bir süre emdi onu da bıraktı sonra ve neredeyse doğduğunda beri sagarak besliyorum 3 saati geçmeden 20 dakika sagiyorum ama çok yorulmaya başladım özellikle son zamanlarda desteksiz büyütüyorum ev işleri yemek sağım vs derken hiç nefes alamıyorum sağımla besleyen anneler nasıl rutine oturttunuz neler yapiyorsunuz bazen sağımı bırakmak istiyorum birkac saat geciktirdigim oluyor 5-6 saat kadar sagamadigim oluyor ama vicdan azabı çekiyorum bu sefer