Es07 hanifeali 3 aylıkken safra için olanı 16 ile 28 arası içtim Antibiyotiği de 32 den beri içiyorum cnm
bebekuffgbkm hanifeali bende kullandım ilk hftalar fazla kullanmadım kadın doğum başka antibiyotik verdi uygun olan
bebekuffgbkm hanifeali aynı ilacı bende kullandım korktum bıraktım doktora birdaha danış istersen canım
hanifeali bebekuffgbkm bende hepsini bitirmedim ama doktoruma danışıp kullanmıştım diş ağrısından dünyam karardı başımın arkası kulaklarım boğazım mahvoldum o yüzden o can havliyle kullandım ama korku bastı şimdi
badeninkardesi hanifeali her hamile gerektiği durumda antibiyotik kullanıyor hiç korkma. Risk olsa doktor vermez zaten
Esramerym hanifeali basladiysan sonunu getir mutlaka antibiotik sakaya gelmio ben bi doz eksk aldim diye vasa dönmüstüm gastanede 2 bucuk hafta kaldim yapma ic doktor vermisse
su656 hanifeali canım bir şey olmaz. Eğer kadın doğum doktoru izin veriyorsa kullanabilirsin. Bir çok durumda antibiyotik kullanılıyor korkma