Kızlar iyi geceler benim dişim çok ağrıyordu diş doktorum bana hamilelere uygun augmentin yazdı çokta güvendiğim bi doktordur daha sonra reçetemle kadın doğum doktoruna gittim oda onayladı içebilirsin dedi ama korkudan içim içimi yiyor ağlıyorum bebeğime zarar verdiysem diye kullanmaya başladığımda 6 haftalıktım hepsini bitirmedim 7. Haftama giricem kullanan var mı vicdanımın sesi susmuyor 😭😭