eevinn benim de ilk gebeligim 16. Haftaya girdim. İnan ki insan evham yapıp korktukça olumsuz düşündükçe kötğ oluyor. Ben kendimi hep telkin etmeye çalışıyorum. Şuan kötü birşey olması için bir sebep yok diyorum. Ve bebegim olabilecek en güvenli yerde, benim bedenimde diyorum. Kendinle konuş kendini ancak sen rahatlatırsın emin ol bunu dene bana hak vereceksin saglıkla alalım kucagımıza insallah☺️