cansuuusuu hicrankvck evet şuan bebek hareketlerini daha çok takip etmeye çalışıyorum hareketli maşallah baya da .Geçen hafta çatı muanem olmuştu acaba o mu tetikledi nst de de sancım çıkmıştı doktorum şaşırdı doğum sancıları bunlar demişti
hicrankvck cansuuusuu doğum sancısıda olabilr önemli olan siz su anda vücudunuzu dinleyin agrıları takip edin ara aramı devamlımı regl sancısından biraz daha fazlası gibi oluyor doğum sancısı hayata sövdürecek cinsten 🙈😬
Sultansultis cansuuusuu stresten de uyunmuyor valla Haber et bana da bir gelişme olursa bakalım ikimizden biri doğuracak mı bu gece 😀
cansuuusuu Sultansultis mutlaka haber ederim canım sende haber et 😂😂hayırlısı olsunda bebeklerimiz sağlıklı olsun başka birşey istemem . bu arada senin de ilk gebelik değil mi canım sancıdan anlamıyoruz çünkü ikimizde 😂😂😂😬😬🫣🫢
cansuuusuu hicrankvck henüz aynı devam ediyor bakalım düzensiz şuan da biraz uzanıp dinlenecem uyurum belki geçmezse bilgilendirirm 😂😂😂
Kubra12355 deryaki hicrankvck cansuuusuu Doktor banada ishal olunur bu hafta da korkma.demisti 37de sancilariniz çok sıksa tabi doktorunuzla hemen görüşün
Sultansultis cansuuusuu evet ilk gebelik benim de cidden kötü bi durum durduk yere ortalığı ayağa kaldırmak istemiyorum doğuruyorum diye gidip ishal reçetesiyle dönmek istemiyorum 😀 bir de ben açıklık muayenesi hiç yaptırmadım daha önce ondan baya korkuyorum o yüzden de gitmek istemiyorum acile Sen yaptırdın mı hiç
hicrankvck cansuuusuu benimde ilk doğumum normaldi önce düzensizdi öğle saatlerinde gece 1 bucukta uyanmıstım uykumdan takip etmiştim artık düzenliydi sabah 5 te hastaneye gitmiştim doğum yapmıstım sizinde öyle olur inşallah hayırlısıyla alın kucağınıza 💕
Sultansultis cansuuusuu evet soluma uzanıyorum şu an ve bu saatte ne zaman soluma yatsam kıpır kıpır olur. Hareketli olduğu için de içim rahat ters bir durum yok keyfi yerinde diye
Sultansultis cansuuusuu sen uyudun galiba benim sabaha kadar devam etti uyutmadı şimdi de hastaneye doğru gidiyorum 5 dkda bire düştü iyice ayırt ettim artık sancı bu
cansuuusuu Sultansultis yaa gerçekten mii 😍🫢naptınnn gittin mi doktoraaa?😀Bende uyuyamadım gece 3 ten beri hala var ara ara uyuyup uyandım bende bugün gidecem doktora .Takip edemedim sancıları 🥲
deryaki Sultansultis merhabalar ne yaptınız umarım sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız Fuat hoca kontrol etti mi iletişime geçtiniz mi
meltemrzg 2 saat önce uykumda altima yaptigimi düsündüm ama galiba suyum geldi 2 saattir sürekli geliyor tutamiyorum adet sancisi gibi hafif bir sanci da var ama dediginiz gibi ara ara degil sürekli hic durmuyo nerdeyse ne yapmaliyim 34 haftalik suan
cansuuusuu meltemrzg canım acil doktorea git bence suyun gelmiş tutamamışsın .34 hafta erken bi hafta önemli umarım bir sıkıntı yokfur haber ver mutlaka
Ceku256 meltemrzg benimde öyleydi doğum yaptım canım su gelişi beklemeye gelmez hastaneye git hemen ama doğuma hazırlıklı ol
meltemrzg cansuuusuu hastanedeyim iki saat sonra sancilara dayanamayip geldim suni sanci aliyorum ama hala yok suan bir sey
Sultansultis deryaki evet geldim doğum başlamış hastaneye yatışım yapıldı ilerliyoruz bakalım inşallah böyle rahat devam edebilirim sonuna kadar
hicrankvck Merhabalar naptınız sanırım 3 kişi doğuma hazırlanıyor bu gönderide sağlıkla alın inşallah kucaklarınıza bizide habersiz bırakmayın 🙈