semosderler2 asminroz aynen 20 erken , 1 haftada bile ne kadar gelişim gösteriyorlar o yüzden 21 -24 arası yaptırmanız daha iyi olur
ebrudefnee semosderler2 ilk gebeliğimde 20-25 dk kadar sürdü özel hastaneye gitmiştik doktor organlarını tek tek sayarak göstermişti
semosderler2 ebrudefnee ebrudefnee benim ikisi de kısa değildi hani çok şükür riskli gebelikte değildi yani
asminroz semosderler2 evet 17. Haftanın başında paragöz bi kliniğe kandım yaptırdım herşey normal çıktı ama kalpte parlaklık erken dönem taramalarında oluyormuş hiç demediler bana . Oysa fetal dna yaptırmıştım zaten orda düşük risk çıkmıştı bi sıkıntı yoktu . Neyse 23 24 ü beklicem kalbim ağzımda son doktor yüzünden .
semosderler2 asminroz şu işi de fırsata çeviriyorlar ya Allah islah etsin yani , hamilelikte zaten ekstra duyarlı oluyoruz her şeyi kafaya takıyoruz gel gör ki şu durumu kullanıyorlar , insan değiller