sevdicek93 Kızlar günaydın 15+0 hamileyim karnım büyümüştü heryeri orantılı şekilde şu iki gündür sanki biraz küçüldü bu neden olabilir kızlar moralim bozuluyor her yerimdeki agrışar da geçti bebeğim iyidir inşallah sizde de oluyor mu
Deryarslan sevdicek93 o haftalarda aynı şeyleri ben de yaşamıştım ve korkmuştum ama çocuk ters durunca yüzü aşağı bakınca olabiliyormus.sorun yok yani😉18-19 dan sonra çok inme olmuyor
Nursemomm sevdicek93 merak etme canm şişkinliğin gitmiştir o dönemde çok oluyor korkucak bişey yok bi aya falan hareketlerini de hissedersin bebişte yukarı çıkmış olur☺️
Deletedmom231 sevdicek93 Canım bende 20+6yım karnım büyümüştü artık dedim evet artık büyüyor anaa bi baktım iki gündür karın yok🙄 pozisyon değiştirebilir, şişkinlik gitmiş olabilir endişelenme ☺️
Tontisannecik sevdicek93 şişkinlik vardır o geçmiştir. 15 haftada zaten bebek küçük olduğu için karın genelde şişkinlik yüzünden büyür biraz bebekten değil yani
Deniziimmm sevdicek93 canım benimde iki gündr küçüldü dediğin gibi en son geçtiğimiz pazartesi gitmiştim bugün ve dün küçüldü karnım Dr gayet güzel dediği için endişe etmiyorum inşallah kuzularımız Rabbime emanet olsun 🙏
Badesmom sevdicek93 evet canım korkma bağırsakların rahatlamıştır hep güzel şeyler düşün konuş bebişinle :) az kalmş tekmelerle karşılık verir ❤️
sevdicek93 Deryarslan anladım canım insan ister istemez endişe duyuyor hareketini Hissetsek bu kadar olmaz ama daha da var hissetmeye
sevdicek93 Nursemomm anladım canım çok teşekkür ederim ben bu bebiş için biraz uğraştımda ister istemez korku oluyor
sevdicek93 Deletedmom231 iste tam da bu 😂 benim de öyle ne güzel iyice çıkmıştı ya sinir oldum neyse sağlıklı olsunda iner çıkar o önemli değil ❤️
Deletedmom231 sevdicek93 Yani net bir şekilde büyüdüğünü görmek için beklememiz gerekiyor biraz daha 🤣 2 gün tuvalete çıkma 3. Gün git göbek kayboluyor🤭 inşallah sağ salim alırız kucağımıza🙏😍
Asiacr Tontisannecik cok dogru diyorsun bende 15+4 deyim gorsen doguma gidiyorum sanirsin..nasil bir sislinlik. Hem demir ilaci hem hormonlar sindirimi cok yavaslatti. 2 3 gun boyle sonra wc sonra iniyor nefes aliyorum.
Mervednr sevdicek93 bende ilk haftalar baya şişti karnım 10. Haftaya girince bi sabah karnım birden dümdüz oldu şuan 12 haftalık ama hala yok denecek kadar az neden oldu bende bilmiyorum bebeğim gayet sağlıklı
Tovishka Mervednr merhaba ben de 6+1 deyim cok zayifim normalde ama karnim baya cikti simdiden. Aslinda saglikli da besleniyorum da bu siskinligi yapan ne acaba.. daha herkese soylemek icin cok erken ama belli olacak diye korkuyorum..
Kahramanlar İlk aylarda sindirim sorunu ve şilkinlik oluyor sonra düzene girince böyle inebiliyor bebiş daha çok minik karnında işgal ettiği yer çok küçük
Smiley87 sevdicek93 canım hamileliğin başlarında gaz şişkinlik oluyor karın o yüzden şiş ve sert oluyor , 14-16 civarı şişkinlik geçiyor onun yerine hamile göbüşü kalıyor 🤰🏼