myangelson ben de doktoruma yeni sordum adanaya gidicem yiyebilir miyim diye. İyi pişmiş oldugu sürece hiçbir sıkıntı yok dedi. Sadece beyin ve karaciğerde yüksek miktarda a vitamini var. Onları çok tüketme dedi. Ama şırdan, paça vs yiyebilirsin canın isteyince dedi