bebegimle_ben s1laax evet var canim tebrik ederim bir kac gun sonra tekrar yap cizgi koyulasir insallah
bebegimle_ben s1laax olur canim ama bir hafta gecse yapsanda olur daha iyi sonuc alirsin ama iki gun sonrada cizgi koyulasabilir canim insan merak ediyor demi guzel duygular insallah rabim isteyen herkeze nasip etsin❤️
bebegimle_ben bebegimle_ben ama daha iyi net sonuc istiyorsan bir hafta bekle derim canim suan var ama o zaman net cizgi gorurusun insallah
s1laax bebegimle_ben bugün pozitifi gördüm kanda ama ikinci çocuk zor olur diye çok korkuyorum açıkçası
ildemblcc Kızlar merhaba adetime 2 gün var daha sabah test yaptım 15 dk sonra falan silik çizgi çıktı nasıl görsel yükleyebilirim bakar mısnız 
bebegimle_ben s1laax s1laax bencede var canim bende bekliyorum sonuclari ya bugun yaptim hamilelik negatif cikti dpo 8 deyim anlamadim erkenmi yaptim 2 subat adet gunum bende yurt disindayim