s1laax Bayadır regl olmuyorum normalde gecikmem olmaz beraberlik 1 ocakta oldu 2 gün sonra bidaha yapıcam sizce ?
bebegimle_ben s1laax s1laax bencede var canim bende bekliyorum sonuclari ya bugun yaptim hamilelik negatif cikti dpo 8 deyim anlamadim erkenmi yaptim 2 subat adet gunum bende yurt disindayim
CokCahilsinKeskeOlsen s1laax Var gibi hangi marka test birde kaç dakika içinde gördünüz silik çizgiyi
s1laax CokCahilsinKeskeOlsen dakika tutmadım ama sanırım 2-3 dakika içinde markası yurt dışındayım o yüzden farklı olabilir belki ben hiç duymadım bu markayı comfort
edanurzgn Var benimde böyle olmuştu.. Yok diye üzülmüştüm, tekrar baktığımda daha çok belli oluyordu..
bebegimle_ben edanurzgn bende uzuldum ya bugun yaptim negatif dedi ya ama dpo 8 deyim erkenmi yaptim gogus hasasiyetim oldu 3 gundur adetim 2 subat anlamiyorum
s1laax defnoloj şuan kafam allak bullak oldu net emin olmam lazım 😂 eşimde gördü o zaman hamile değilsin dedi hastaneye de gerek yok dedi kan vermeye
nhlygz Bende iki gebeligimi de silik çizgiyle öğrendim ama iki üç gün daha bekle bidaha test yap bence sonra kan ver