busecalimli sınırda dedi doktor bi dahiliyeye görün ilaç verebilir dedi sizce ne yapmalıyım sizin sonuçlarınız kaçtı🥲🥲
1ogrencianne busecalimli dahiliye ilacı gerekli görürse verir veya bekletebilir. Benim de ilk öğrendiğimde 2.4 çıkmıştı doktor düşebilir dedi 1’li bi şeye düştü sonra. Ama ilk gebeliğimde 5.1 çıktı ona direkt ilaç başlattılar. Mutlaka doktor görüşü al. Önemli çünkü tsh gebelikte. Ben ilkinde doğuma kadar kullandım ilacını düşse bile bırakmadım
damla6565 busecalimli bende 7 haftalığım benim 0.64 çıktı çok şükür ama seninki sınırda aslında çokta kötü değil
TKumsall busecalimli benim bunda 4.59 çıktı dahiliyeye git dedi bı doktor bı tanesi de bişey olmaz dedi bende nasıl olur 2.5 olmalıymis çok yüksek değil mi dedim başka doktora gittim aynı gün oda muhtemelen düşmüştür gebelik başındaki kanda çıkmış tekrar bakalım ona göre karar verelim dedi 1.86 çıktı bu sefer
beyzatrkglu Ben 5 hafta 4 günlük gebeyim bugün 5.86 çıktı ilaç başlasın dedi doktor yarın dahiliyete gidicem çok üzüldüm ya :( ablamda da vardı benim bebek için inanılmaz önemli bir hormonmuş mutlaka takip ettirin
busecalimli beyzatrkglu çok geçmiş olsun, ilaçla düşebiliyormuş zaten üzmeyin kendinizi, görünüm doktora hemen 🙏🏻
yeliz1923 beyzatrkglu sizinle aynı haftadayım benim de 5.88 çıktı yarın doktora gidicem bakalım inşallah olumsuz bir durumla karşılaşmayız 🥰
busecalimli kubrasjsjs sınırda dedi yani biz genelde ilk trimester 2.5a kadar olsun isteriz dedi ben henüz dahiliyeye görünmedim aynı zamanda da gribim şu an bilmiyorum anlık mı yüksek çıktı ne oldu takıldı biraz kafama
esmer_hilal Bnm ki 3 haftalık gebelik tsh 277 cıktı doktor şimdilik sınırda ilaca gerek yok dedi korkmayın ara ara tahlil alır bakar
busecalimli esmer_hilal ben o zaman bir dahakine dahiliyeye randevu alayım baksın sonuca bakalım ne diyecek
nishh busecalimli benimde 3.5 çıktı dozu yükseklti bebekte zeka geriliği olmaması için kullanılması gerekiyor ☺️
beyzatrkglu busecalimli evet dahiliyeye gittim korkmayın düzenli kullanın dediler ihmal etmeyin siz de umarım toparlar kan vericem haftaya 🥹
alyoo busecalimli Kötü yazıp örnek olmak istemem ama ilk hamileliğimde 6 ydı 7 lere çıkmıştı benimki çok daha kötü bi senaryo o yüzden üzülmeyin siz doktorunda dediği gibi sınırdasınız toparlayabilme şansınız yüksek. Bende başıma gelene kadar bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum ve önemsememiştim de insan başına gelmeyince anlayamıyor
zynp92 busecalimli aslında normal bir aralık değil mi benimde 3.41 çıkmış ama bişey demediler sağlık ocağındaki doktor
nurrdnnz zynp92 benimde 3,96 ilaç başladı doktor 2-2,5 olmasını istiyoruz gebelikte dedi dahiliye git bence
busecalimli zynp92 evet canım sen de bir randevu al 2.6 için bana sınırda dedi çünkü biraz stres yaptım ama yarın gidicem bir daha test veririm büyük ihtimalle bakalım nasıl çıkacak
zynp92 busecalimli inşallah gidecegim en kısa sürede böyle şeyler ertelnmeye gelmez ins iyi çıkar sonucunuz banada yazın 🙏
busecalimli zynp92 sonuçlarım çıktı 1.93 çıktı, doktor ilaç kullanmamıza gerek yok şu an gayet normal dedi diğerlerine de baktı sorun yok dedi, 2 hafta sonra bir daha test yapalım gel dedi 🙏🏻🙏🏻