tuba_grz sağlık sorunlarımdan dolayı gebe kalmadan 2 sene önce ilaç kullanmak ve korunmak zorunda kaldım. Evlendiğimizde böyle bir durum yoktu keşke en başta çocuk düşünseydim diye çok paraladım kendimi o 2 sene. Kendimi çok yetersiz hissettim Kendimi çok perişan ettim. Korunmayı bıraktıktan sonra da hemen kalamazsam diye çok korktum. Çok şükür 3. Ay da gebe olduğumu öğrendim. Demem o ki nasipin önüne geçilmiyor şimdi diyorum benim için doğru zaman bu zamanmış belki gerçekten hemen çocuk yapabilecek durumda olsaydım şimdiye olmayacaktı. Daha zor günlerim olacaktı belki de. Şu an ben sağlıklıyım bebeğim sağlıklı. O zaman çok farklı şeyler de yaşayabilirdim sağlığımdan olabilirdim belki. Demem o ki sizin için hayırlı bir zaman da illa ki vardır içinizi ferah tutun Allah a güvenin. Sevgiler 🌸