tuba_grz bence nasip meselesi ben kilolu biriyim bana hemen çocuğu da olmaz falan demişler eşimin tarafında,ama olsun istediğimiz ay hamile kaldım, ikincide de böyle oldu ama hiç stres yapmadım ya olmazsa diye. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, isteyen herkese nasip olsun inşallah 🤲