Hial75 canım benim bikaç tane zıbın al yenidoğan yerine 0-3 1-3 aylık alabilirsin. Bir iki takım al abartmaya zaten gerek yok çok, çabuk büyüyor bebişler. bir paket bir numara bir paket iki numara bez al sleppy yada morfin önlem alabilirsin hepsinden memnun kalmıştım ben. Islak mendil zaten devamlı alınan bişey. İki tane müslim örtü al emzik, biberon tamam kıyafet işini abartma hediye getircek olanlar sorarsa ihtiaycını söyler aldırırsın hediye de gelir