Hial75 bebek arabası hariç ise evet yeterli olabilir. Doğacağı mevsime göre ihtiyaçları değişkenlik gosterir. İlk etapta idareten 1 biberon alabilirsiniz, mama almanızı önermem. Belki de sütünüz çok bol olacak ve mamaya ihtiyaç duymayacaksiniz ziyan olmasına gerek yok. Ben bebeğim doğduğunda emzik vermiştim hemen ama meğer 1 ay kadar bir süre onerilmiyormus ilk 1 ayında yani, ona da gerek yok hemen ilk etap için baktığınızda. Açıkçası e bebek in kendi markasi hello baby ürünleri oldukça uygun fiyatlı oluyor, oradan giyim için inceleme yapmanızı önerebilirim. Zibinlarinda 6 al 5 öde gibi kampanyalar oluyor, zibin kullanışlı oluyor. 3 adet yenidogan zibin 6 adet 3 aylık zibin almıştım ve zibin uzatma aparati da almıştım ben, bu zibin uzatma aparatları çok iyi oluyor. Mustela bioderma gibi bakim ürünlerine bütçeniz yetmezse sebamed şampuan da oldukça önerilen bir şampuan. Bebek bezi olarak molfix deneyebilirsiniz eğer bütçeniz yoksa, sleepy ecologic serisi de oldukça iyi ama sleepy markasına önerebileceğim tek seri bu. Diğer seriler gerçekten çok kötü. Bez için bütçe ayırırız, bez bu bütçe dışında derseniz prima öneririm.
Tulum alt üst takim da hava sıcaklığına göre sayı olarak azalıp çoğalır. Soğuk havalar için bir tık fazla, sıcak havalar için ise 2-3 tane dahi alsanız yetiyor