iremdo esmadogmus hiçbir ismi uyduramadım açıkçası. Kızımın sınıfında yiğit Hamza diye bir arkadaşı var. Kardeşinin adınının da yiğit Hamza olmasını istiyor. Söyleye söyleye çok alıştırdı bize. Aklınızda fikir olsun sağlıkla kavuşun yavrunuza
nidosh esmadogmus Hamza ismi güzel bir isim bence sadece sanki ilk isim olarak daha uyumlu arkasına bir isim daha iyi duruyor
maviirem Bence uyumluda olmayabilir sonuçta bebiş büyüdüğünde her iki ismi kullanmayacak hangisi hoşuna giderse onu kullancak
maviirem Alparslan hamza gayet iyi hem bebiş hoşuna giderse tek alparslanıda kullanır tek başına güzel isim illaki hamzaya uyacak bir isim degil.Hamza dini bir isim Alparslanda türk ismi iki yöndende iyi bir seçim olur ☺️ benim bebeğimin adıda Girayhan Asil🤍