twobabymomm yine bir kayın baba ismi sorunsalı 😑 ne merak arkadaş yaa kız olrsa anaları erkek olursa babalarının isimi diyor çoğu erkek, niye yani niye ya, birde yanına ek bir isim konuyor çok kötü oluyor çoğu yakışmıyor bile, yazık gerçekten keşke bu kadar ısrarcı olmasa eşler, anneye de yazık her gördüğümde üzülüyorum bu postlara, kadın doğumu mu düşünecek doğum sonrasını mı yoksa isim stresini mi yaşayacak 🥲