kurkur keleebeeekkk bana da bugün aynı şey oldu 6+6yım normalde gelişimi 5+5 kalp atışını gösterdi ama yavaş atıyor düşük riski var haftaya gel dedi siz şu an ne durumdasınız acaba
keleebeeekkk kurkur bana gelişimi geride demedi doktorlar ama ben kendim hafta hafta takip ediyordum ondan panik oldum doktorlar çok umursamadılar kalp atımı iyi demişlerdi 120 çıktı biride 137ydi senin kaç çıktı ki kalp atımı
keleebeeekkk canmucizem çok fark yok aslında senin tabi ne olcağı allahtan başka kimse bilemez ama benim 1hafta boyunca hiç büyümemiş gibi ölçmüşlerdi ama farklı doktorlardı inşallah allahım emeklerini boşa çıkarmaz sağ salim hepimiz kucağımıza alırız ❤️
keleebeeekkk kurkur inşallah sağlıkla devam eder canım bununla sınanmazsın zamana bırakmaktan başka çare yok malesef