keleebeeekkk oncelikle cevabin icin tesekkur ederim.🌹 insallah tarama testin iyi cikar . Benimde seninde saglikla ilerler kucagimiza aliriz. Daha once kalp durmasi yasadigim icin korkuyorum. Sanirim bende de bu endise hic bitmeyecek kucagima alana kadar. Allah gonlumuze ferahlik versin ne diyim .❤️ senin normal yolla hamile kalman geriden gelmesini biraz daha aciklar ama benim tup bebek oldgu icin dollenme zamani falan hepsi belli o yuzden ekstra endiseliyim..ve hic belirtim yok ne bir mide bulantisi nede baska birsey. Sadece goguslerime dokununca agri hissediyorum . Herkeste kusuyor masallah anlamadim cozemedim 😁 bende tik yok su an 7.haftama bugun girdim. Yolunda gitmeyen biseyler mi var acaba . Allah korusun ☺️