Yazmelegi_ tek seçim hakkınız nesquink olsa haklı payınız olabilirdi ama inanın bir kase nesquink yerine 2 muz yeseniz bile onun yerini kat kat kat doldurur diye düşünüyorum ve artı bir bardak süt ile. Sizi kesinlikle yargılamıyorum ama bebeklerin sağlığı her şeyden önemli siz de bebeğiniz için yiyorsunuz zaten, ama denemekte fayda var çünkü muzun bebişlere bir sürü faydası var sizinde bildiğiniz gibi, mutlu ve sağlıklı günler diliyorum 😍🐣🌸