Aleynadiyorki Kabak çekirdeği,portakal(kan ilacını aldıktan sonra),arada sırada kaşarlı tost yapıyorum ben direk😅(sade yiyemiyorum), ceviz ile tam yağlı peynir bir arada yiyiyorum(doyurucu oluyor ikisi ekmek Yemen’e gerek kalmıyor),tam yağlı süt, sabah ve akşam 1er muz,günde 10 tane çiğ fındık, benim bebiş geriden geliyordu açığı kapattık şükür ki ama şimdi de gelişimi çok önden gidiyor(şekerim felende yok) sağlıklı olan herşey çocuğuna iyi kilo aldırır canım ölçülerini kendine göre ayarla yeter. Ben bu saydiklarimi bir oturuşta yemiyorum bir günüme yayıyorum çünkü normal yaptigim yemeklerden çok az tüketebiliyorum yaparken doyuyorum sofraya geçene kadar iştah kalmıyor.