Edalptekn Kızlar ben bu iğneyi hiçbir yerde bulamıyorum istanbul Avrupa yakasında olupta iğneyi yakın zamanda aldığınız bir eczane var mı
Edalptekn bahaarkaya benzeynep Bhar34 şimdi bir eczane ile konuştum depolarında 1 tane kalmış yarın alabilirsin dediler gece 00:00 da vurulacağım çok korkuyorum acıtıyor mu çok sizler kullandınız mı
benzeynep Edalptekn benim ki hiç acımamıştı ilk denedim olmadı ikincide ilaç içtim kontrole gittiğimde yumurtam çok fazla büyümüş 36 mm olmuş geçen ayda iğne vermedi inşallah birdahaki aylara benimde
Edalptekn sevacano çok teşekkür ederim şimdi Şişli tarafında bir yerin deposundan rica ettik eğer olmazsa yarın dediğiniz yerlere de bakarım 🥹🥹
Gks_01 Edalptekn gaziosmanpaşada yeniyüzyıl hastanesine 2 dk yürüme mesafesinde bi eczane vardı isim olarak hatırlamıyorum ama çok yakınlardı bütün tüp bebek ilaçlarımı ordan almıştım
kizmizimavi Edalptekn 2024 te bile düzinelerce eczane dolaşmak zorunda kalmıştım (izmirde) Hala bulunmasının bu kadar zor olması çok can sıkıcı
Edalptekn kizmizimavi evet ve reçetem de sorun oldu renkli reçetem sistemine işlenmesi gerekiyormuş şimdi eczanelerden almak da daha zor depolarından bile getirmiyorlar reçete ve tc girmeden hazırda yok yani