LadyX Nur482482 v15 kullanıyorum ben çok memnunum canım. İlk çıktığında almıştım kaç sene geçti hala canavar gibi
honeyandsun Alya05 Detaylı temizlikte bile yetiyor evim net 185 m2 ne haznesi nede şarjıyla alakalı sorun yaşamadım
Kvsr46kvsr Nur482482 gen 5 kullanıyorum. Çok memnunum. Hem toz haznesi büyük hemde şarj süresi uzun. Eviniz büyükse gayet ideal
kayrosmom Ben v12 kullanıyorum çok memnunum. Haznesi büyük olanlar kol ağrıtıyor hatta annemin kolu sürekli ağır süpürdüğü için kas yırtılması oldu o da v12 alacak