hghg hizlivecocuku ben özele gidiyorum ve gayet doktorumuz ilgili alakalı o konuda özel daha iyi bence
hizlivecocuku hghg tabii ki özel daha iyi ilgi konusunda tartışılmaz. Bugün başka bir doktora gittim 32+2 yim 2200 ölçtü kilosunu gayet tombik bi bebek dedi dünkü doktor o kadar baştan savma bakmış ki cihazın eskiliği yeniliği de önemli tabi