hghg benim 30+5 te 1875 gramdı bugün çalışabilir raporu almak için gittim 32+1 deyim muayene de etti üstün körü isteksiz isteksiz baktı doktor 1800 civarı kilosu dedi yani bu çocuk 10 gündür hiç kilo almamış oluyor devlet hastanesinin bu olayını hiç sevmiyorum aynı doktora dahi gitsen doktor o anki ruh haline göre muayene ediyor ben de 10 gündür hiç kilo almamış mı falan demedim hiç desem de sırf ben öyle dedim diye farklı ölçecekti yarın başka bir doktora gideceğim farklı bir görüş alırım hem