ben hamile olmadan önce de özlem katırcı’ya gidiyordum çok memnundum fakat hastane değişikliği yaptıktan sonra giriş ücreti doğum ücreti derken bize fazla geldi açıkçası , şuan 35 haftalık hamileyim şehir hastanesi nagihan sarı’ya gidiyorum o da özelden geçti zaten oraya doğumumu da şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum, tek sıkıntısı sadece erkekler sürekli girip çıkamıyor sadece görüş saati gelebiliyorlar onun dışında eğer özele gidecekseniz özlem katırcıyı kesinlikle tavsiye ederim, şehir hastanesinde de nagihan sarı , mehmet çopuroğlu ve ilknur çöl madendağ da çok iyiler🙏🏻