zehrairem Sinemay1 Dünyam hastanesi Eda Ülkü hanıma gidiyorum gayette memnunum kendisinden ama doğum icin cok kararsızım şehir hastanesi mi özel mi diye gidip geliyorum post açtım kimse yardımcı da olmadı 🫣
Yazmelegi_ Sinemay1 Medical Palace Birgül Ülger Taşcı 🌸 1950 muayene doğum da en son 40 ti ama zam gelecek demislerdi birdaha da sormadim
Elfidanur Sinemay1 suat altmısyedioğlu kesınlıkle ılgı mukkemel tavsıye ederım özel ercıyes unıversıtesı hastanesınde
aselimdurum Bende dünyam eda ülkü hanıma gidiyorum memnunum 8+5im doğumu da orda yaparım yüksek ihtimal
Ay3850 Sinemay1 45 bin doğum 2650 muayenesi sanırsam ben indirimli girdiğim için tam ücretini bilmiyorum
ddnsm Özlem katırcı diyecem ama şüphelerim var, özel hayatı oldukça karışık, işine yansıtmasından endişeliyim.
unkurabiyesi Sinemay1 şehir Hastanesi’ne gidiyorum memnunum doktorumdan da.. kuzenim şehir Hastanesi’nde arkadaşımda şehir Hastanesi’nde sezeryan oldu memnunlar ama bende karar veremedim işin açığı eğer yanımda eşim kalabilse şehirde doğum yaparım sadece özeli o yüzden düşünüyorum çocuğumla eşim rahatca yanımda kalabilsinler diye o yüzden ikilemdeyim karar veremedim de daha 🥲
Sinemay1 unkurabiyesi Bende eşim yanımda olsun istediğim için özele geçtim 15. Hafta da özlem katırcıya gidiyorum memnunum şu anlık