Masal2021 Kızlar bı haftada 200 gram almis normalmi sizce devlet hastanesi olunca insan soramiyor çünkü lafı ağzına tikiyorlar 2900 olmuş 4 günde bir kontrole çağırdı siz kaç günde bir kontrole gidiyorsunuz ve bu haftada olanlar bebiş kaç kilo
gokceli Masal2021 normal aşkoo zaten normal olmasa gelişim durmuş deyip doğum için gün veriyorlar hemen, haftada bir çağırıyor benim doktorum şu an aynı gündeyiz senle
Sultansultis Masal2021 her hafta değişiyor bir haftada 200 gram normal aralıkta. Benim bazı hafta 100 gram aldı bazı hafta 350 gram aldı cihaz yüzde yüz doğru ölçmediği için tam olarak güvenilir değil bebeğin pozisyonuyla duruşuyla da alakalı
Masal2021 Kubraa06 normal doğum mu oldu canim sağlıkla büyüsün inş kaçıncı gebelik ve kuveze girmedi degilmi
Masal2021 gokceli peki canim bı sıkıntı yok şükür kalp atışları hareketleri vesaire cuma yine çağırdı sen kaç günde bir gidiyorsun gerek yok bence cuma gitmeme
Kubraa06 Zulfiye06 kendisi doğdu küvöze hiç girmedi normal doğdu suyum gelince doğum hızlansın diye suni taktılar oda 10 dakika verdiler sadece
gokceli Masal2021 bana 36dan sonrası için haftada bir randevu veriyor en son 37de gittim şimdi çarşamba günü gitcem
Smtpll Masal2021 bizimde 36.hafta kontrolümüzde bir haftada sadece 70 gr almıştı doktora normal mi diye sordum normal ultrason ölçümleri her zaman doğruyu göstermez muhtemelen daha fazla aldı ama bize daha az gösteriyor buna takılma hiç haftasıyla uyumlumu o yeter bizim için demişti. Ama bence son haftalarda kilo alımları yavaşlıyor gibi de geliyo bana
Masal2021 Smtpll ay ne güzel konuşmuş doktorun başı küçük görünüyor dedi dedm bı hafta önce geldim bı sorun yoktu doğum pozisyonu almış belki yanlış olcmusjm dedi
Smtpll Masal2021 bizim baş çevresi 2 hafta flan geride ama geri kalan ölçümleri iyi olduğu için o tek başına sorun teşkil etmez dedi