Havin49_ ErsBegAs hiç sorma 10 gündür evde değilim oğlumun yokluğu çok zor keşke evde olsam ama tüm gün ayaklara dursam diyorum
annekiz6141 ErsBegAs gerçekten de öyle valla çok çok zor ve sabır ısı.. Hele bıde tuvalet egıtımı amaneeyyy en delırmelık kısım 🤣😅 aylarca kaka temızledım 🤢😅 Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar valla 🙊
1Ali ErsBegAs daha öncesinde ana kucağında uyuyordu kırılınca bir ay uyku eğitimi vermeye çalıştım hiç beceremedik bende hemen hemen 5aydır sallıyorum çok yordu beni
Baklavaseverim ErsBegAs Aşkım bir ebe var burada söylememi ister mi pek bilmiyorum ama özel konudan sana yazayım