erikarpuz Kendi keyfine göre uyuyordu rahatsızlığı varsa uyumazdı ki zaten alerjik olduğundan çok gazlıydı 8 ay dişti hastalıktı gaz sancısıydı derken hiç gece uykumuz olmadı diyebilirim düzen oluştursam da bir şekilde bozuldu ilk 3 ay zaten gaz sancısı oluyor sonrasında dişler rahatsız etmeye başlıyor tabi aralar da aşılar var sonrasında ek gıda derken bir an da kendi kendine düzelmeye başlıyor 8 aylık olunca dediğim gibi düzene girdi çok şükür şimdi 9,5 aylık hala üst ve yan dişlerle savaş veriyoruz gece bir kaç defa uyansa da geri uyuyor uykusuz gecemiz artık hafta da 1 bilemedin 2 defa oluyor