Günaydın kızlar size bişey soracağım geçen hafta salı günü kan verdim ve beta 401 di sizce kaç haftalıktır son adet tarihim 9 Aralık ama hemşire çok yeni dedi Dr a gitmek istemiyorum çok erken diye, siz beta kaçken öğrendiniz neler yaptınız merak ediyorum 🥲