Günaydın Sevgili Anneler,
Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Havalar nasıl? Bugün planlarınız neler? Hepinizi çok merak ediyorum.
Burada yine kar yağıyor ☃️
Ben bugün bebeğim 5 aylık olduğu için onu kontrole hastaneye götüreceğim ve ayrıca ek gıda için doktorundan bilgi alacağım 🥰 Heyecanlıyım