gebesss Kızlar az önce kalktım tuvalete gittim afedersiniz nasıl oturdum şarılşarıl su geldi idrar gibi sarı değil çeşme gibi ama idrar mı su mu bilemedim idrar gibi kesik kesik de gelmedi bişi patlamış gibi oldu aklıma takıldı uyuyamıyorum da geri
Elisa0110 gebesss ay doğum mu başlıyor yoksa. Sağlıcakla al kucağına kolay Bi doğum olsun inşallah. Bana da haber ver 🤭
gebesss cansuvet sıcak bir duş aldım şimdi hastaneye yakın oturuyorum birazdan hazırlanıp çıkacağım ama ne sancı ne nişan hiçbişi yok😅
gebesss ikimelekannesi54 peki naptınız ne yapmam lazım hastaneye gidim mi normalde kontrolüm yarın ama aklıma takıldı duş aldım birazdan gitmeyi düşünüyorum benim kızımda hastanede gelmişti ayakta suyum
gebesss Eylul1987 yok dümdüz aktı gitti çıktım sonra da emin olamadım bu sefer tuvaletim geldi idrardı ama önceki saf su gibiydi
gebesss Elisa0110 tahlil verdim nstde sancı çıktı su gelişini göremedim dedi akşama kadar sancıların sıklaştığı gibi gel dediler ama yol felaket otobüs ondan da felaket sancıları hissediyorum
gebesss Zulfiye06 tabikide verim geldim ama doktorum izinliymiş sıra verilmesi içinde başka doktordan rica etmem gerekiyoemuş yoksa zor
Limonlusodasever gebesss canım suyun gelmiş benim de öyle oldu sancım yoktu ama. Hastaneye gidince hemen suni sancı vermişlerdi bana. Kolaylıkla geçsin inşallah doğumun ❤️