Elisa0110 Deletedmom_584 son zamanlarda dikkat ediyordum beslenmeme şeker insülin yoktu ama yinede şekerli gıdalardan özellikle paketli gıdalar abur cuburlardan uzak duruyordum ve kilo vermeye çalışıyordum
Deletedmom_584 Dinolisoo bana da söylediler ama ben içmek istemedim aşılama da çünkü kilo alımı oluyor ben zaten orta kiloluyum
twinsmomhadise Deletedmom_584 doktor kontrolünde olmasi gerekli canım benim benim esimde de kucuk bir sıkıntı vardi biz tüp bebek tedavisi yaptirdik
esdd Deletedmom_584 2 bebeğimdede inositolu düzenli 6 ay kullandım denemeye baslayıp 2 hafta içinde hamile kaldım
Deletedmom_584 kan değerlerim Amh: 12,85 referans değerleri [1,22-11,7] Faı: 10,63 [0,33-4,4] Bu şekilde yuksek olan var mı aranızda
hghg Deletedmom_584 diyet sürecine girmiştim ben kilo verdim sağlıklı beslendim sonra kendiliğinden hamile kaldım başka hiçbir şey yapmadan
zfrnemos Deletedmom_584 evet 8 yıl sonra cok sukur mucızeme kavustum 22+5 deyım 😇 tup bebek bıle zor dedıler ama dogal gebelık yasadım 🥰 dogrusu 1 bucuk yıl fonksıyonel tıp gordum zayıfladım ettım sonra gerı kılo almaya basladım pcos un bu sınır bozucu ozellıgı var maalesef pcosta bıldıgınız uzere letu veya femera gıbı ılaclar bı tık sıkıntılı oluyo cok yumurta gelısıyo ya kıste donusuyo ya işe yaramıyo ya cok yumurta oldugu ıcın kendılıgınden catlıyo falan ama insülin dengelendıgı ıcın progesteron hormonu duzeldı ve bende sadece 1 tane yumurta gelıstı garantı olsun dıye catlama yaptı doktorum cok sulur mucızeme hamıle kaldım ılk defa bu duyguyu sevıncı yasıyorum pcos gercekten o kadar zor ki kımsede anlamıyo ya baska doktorlar dogum kontrol hapı verıp ıyıce beter edıyo zaten pcos genetıgımızde olan bısey bızım bıle ıstıye oldugumuz degıl ya zayıfla duzelır dıyolar aslında zayıflıkla kılolulukla ılgısı yok rabbım herkese nasıp etsın ınsallah aratmasın kalbındekı duasını en guzel sekılde herkese nasıp etsın emeklerınızı bosa cıkartmasın
prensannesi___ Kişiden kişiye değişiyor bekarken doktor demişti pcos olduğu için tedaviyle hamile kalcaktım ilk geceden hamile kaldığımı ögrendim
pimpirikliana bsrelif yaa ne kadar güzel bu ay bende kullandım ama galiba yine olmadı test yaptım negatif çıktı bugün
ebrudefnee Deletedmom_584 takviyeler ve stres çok önemli birde kilonuz varsa direk kilo verin bi kaç kilo vermek bile hemen etki ediyor sağlıkı ve yeşil ağırlıklı beslenin bendede pcos var tedavisiz 2. Gebeliğim hemen olmadı 6-7 ay sonra oldu 2 gebeliğimde ama ilk başlarda önemsemedim dikkat etmeye ve stresten uzak durduğum ay hamile kaldım
ttmom İki gebeliğimde de soğan kürü yaptığım ay hamilelik haberi aldım. Tesadüf müydü bilmiyorum. Bendeki pcos ileri seviye değil. Her ay 5-6 gün gecikmeli adet görürüm.
iremkarakaya Arkadaşlar merhaba size umut olması için yazıyorum. Bende de pcos vardı 150 gün regl olmayıp en son ilaçla olduğum zamanlar oluyordu. Bebek düşünmeye başladığımda çok tedirgin oldum hep sitelere girdim deneyimleri okudum ve birgün hamile kalırsam mutlaka deneyimimi paylaşacağım diye kendime söz vermiştim. Öncelikle kötü yorumlardan etkilenmemek gerekiyor. Yürüyüşe başladım günde yarım saat ya da ne kadar vaktim varsa, soğan kürü kullandım bir süre, beslenmeme dikkat ettim. Beyaz ekmek un şeker vs asla yemedim. Rahime iyi gelecek şeyleri tüketmeye çalıştım mesela adaçayı, hayıt tohumu vs. doktorum vitamin vermişti onları kullanıyordum inositol gibi ve bu sürede de stresimi yönetmeye çalıştım. Stres yumurtlamamı çok etkiliyordu.Dua ettim bol bol. Sonrasında ovülasyon testi ile ilk denememde hamile kaldım. Yani ilk yumurtlama da. İçinizi ferah tutun pcoslular hamile kalamaz diye birşey yok sadece kendinize bedeninize iyi gelecek şeyleri yapın. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼🌸