Deletedmom_584 Merhabalar kızlar polikistik over sendromu (PCOS) Olan bacılarım nasil hamile kaldınız ne denediysem olmadi 🫠
popkekkk Deletedmom_584 ilk önce değerlerine baktır canım takviye gerekirse takviye kullan Düzenli uyku, hareket, minimum kafein, sağlıklı kahvaltı, yaban mersini, hayıt otu sirkesi
Elisa0110 Deletedmom_584 doğal yolla hamile kaldım ben. Çok kafama takıp stres yapıyordum. Bi defa aşılama oldum tutmadı daha sonra Bi daha hastaneye gitmedim. Başka şeylerle uğraşırken hiç beklemediğim anda hamile olduğumu öğrendim
Dinolisoo Deletedmom_584 2 sene olmadı benimde pcos sebepli. 2 sene sonrasında gonal f yumurta geliştirici ovitrelle çatlatma iğnesiyle doğal şekilde denedik ilk seferde tuttu çok şükür.
balmumu2 Bende deniyorum olmuyor ne kadar süredir deniyorsun bacım ben takviye kullanıyorum pholicaps inositol içeriyor b12 iğnesi de oldum bu ay umut ediyorum ama korkuyorum yine negatif olur diye
Deletedmom_584 Dinolisoo bana da söylediler ama ben içmek istemedim aşılama da çünkü kilo alımı oluyor ben zaten orta kiloluyum
gizeemsahin Deletedmom_584 bendede var pcos ben inostrol kullandım denemeye başladığımın 8 ayında hamile olduğumu öğrendim ama stres yapmaman lazım kafam boşalınca hamile kaldım o ay saldım yani o ay oldu şimdi 2 inciyi istiyorum 3 aydır bekliyorum
Gamisesu Pcos ve yumurtalarım catlamadigini öğrendim yaşım küçük olunca kafaya takmadim tedavi olurum biraz deneyeyim diye o sırada diyetteydim sağlıklı beslenme insülin direnci icin ilaç kullaniyodum ilk denemem de oldu Allahın bileceği iş tabiki ama stres çok önemli stres yapmayın Allahım hayırlısıyla vaktinde nasip eder inşallah isteyen herkese
ballim_dunya Deletedmom_584 1.5 senedir deniyorum letu vs kullandım olmadı bu ayda olmazsa aşılama önderdi doktor ama yaptırmak istemiyorum en büyük etkenin stres olduğuna inanıyorum ama stres yapmamak da elde değil ki bacım
azmira Deletedmom_584 aslan pençesi otu ve soğan suyu kürü ile denediğim ilk ay hamile kaldım tabi nasip te varsa oluyor
mystery94 Deletedmom_584 bende pcos var ilaç kullandım 3 ay olmadı şimdi çatlatma iğnesi denedim inş tutar
hanimhanimcik İlk gebeliğim doğal oldu yeni evli olduğumuza hiç takmadık beklemedik de şimdi ikinci de 1.5 sene olmadı pcos mişim meğer çatlatma iğnesiyle ve hapla hamile kaldım tedaviyle
aselimdurum Deletedmom_584 pcos vardı bende de evliliğimim 9.ayinda kızıma hamile kaldım ki doktorlar tüp bebek olmadan kalamazsın yumurtan gelişmiyor demislerdi. Ben sadece glifor kullandım bir kutu bitti hamile kaldığımı öğrendim hemde bu süreçte 3 ay adet görmemiştim sata göre 3 aylık gebeydim kese henüz 5 haftalıktı kızım şuan 6 yaşında ve şuan yine gebeyim bu kez hiç birşey kullanmadım sadece kilo verdim zaten zayiftım çok bi kilom yoktu ama daha altına düştüm adetlerim düzene girdi kilo verince ve plansız korunurken hamile kaldım bundan önce de Şubat ayında bi gebeliğim oldu boş gebelikti kürtaj oldum 2 kez kimyasal yaşadım şuan 9 haftalık hamileyim bakalım umarım sorunsuz ilerler