Her devlet bir değil hee özelde aynı şekilde araştırmak lazım. Ben devlette yapıcam ama okadar tatlı o kadar ilgililer ki. 1 gğn tansiyondan yattım kadın doğum serviste okadar güzel ilgilendiki herkes ve tertemizdi. buradaki özel hastaneden bin kat iyi.