Bugün Perinotoloji doktoruna gittim oda gebelik öncesi Ecoprin kullanmaya devam edebilirsin gebelik oluşunca 0.4 oksapar dedi. Ama bu iğneler şart değil yani o bebek sağlıklıysa doğacaktır. İğnenin yüzde yüz fayda sağladığının kanıtlanmış bi durumu yok dedi.