kurkmantosuzmadonna Kzlar evde kullanıp memnun olduğunuz lazer cihazlarınız marka modelini yazar mısınız? Philips lumea düşündüm ama daha makul fiyat ya da güzel bir marka model var mı ?
zfrnemos kurkmantosuzmadonna braun silk expert pro 5 aldım ve baya memnun kaldım hormon bozukluguma ragmen baya azalma oldu halada etkısı suruyo 5ay 3 haftadır yapmıyorum ustelık sadece 1 ay kullandım duzenlı
bymiraymom kurkmantosuzmadonna Relux var bende çok başarılı ve uygun fiyatı da ayrıca cilt lekeleri için falan da başlığı var 🤌
badeko kurkmantosuzmadonna Philips Lumea kullanıyorum 3 başlıklı üç ayrı bölge için olan en son modeli işte düzenli kullanınca çok iyi etkisini görüyorsunuz tüyler ilk başta seyrek çıkıyor sonra çıkmıyor bir süre eğer hiç lazer görmediyseniz daha önceden bu tüyler daha sonra tekrar çıkıyor öyleki daha hızlı ve sert çıkabiliyor düzenli kullanmadım bende ona göre değerlendirerek söyledim
zfrnemos kurkmantosuzmadonna ılk kullandığımda 3 gunde 1 yaptım 1 hafta sonra haftada 1 yaptım zaten cok kullanamadım hamıle kaldım kaldı oyle ama bacaklarıma agda yapıyorum sımdı 2 ay once aldım hala cıkmadı hormonlardan dıcemde lazer yapmadıgım 2 bolgede hemen gerı cıkıyo
bymiraymom kurkmantosuzmadonna valla hamile kalmadan bikaç ay önce almıştım ilk aldığımda 2 haftada bir falan yaptım sonra yavaş yavaş seyrelttim o zaman ve baya da güzel etkisini gördüm ama hamilelikte bıraktım tabi bakalım doğurduktan sonra devam😂
kurkmantosuzmadonna bymiraymom ben de hamilelikten önce güzellik salonunda yaptırdım 3-5 seans. Hamile kalınca yarıda kaldı tabi ama baya azaldı. Ben de hazır böyleyken alıp evde yapayım artık diyorum. Teşekkür ederim öneriniz için. 🌸
kurkmantosuzmadonna badeko teşekkür ederim. Daha önce gittim şu an aşırı yok bende ama hazır böyleyken daha da azaltmak istiyorum.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs bakıyım canım. Zaten bitmesinden yana ümidim yok. Ama şöyle elbise, etek giyebilecek kadar kurtarsın beni. 😃 Teşekkür ederim baktım bir buna da.
ErsBegAs kurkmantosuzmadonna xiaomi ilk 2 ay kadar düzenli her hafta yapıyorsun sonra küsüyor 3-4 ayda 1 yapıyorsun xiaomi inface bendeki
Rojdiyebiri kurkmantosuzmadonna Benimki https://ty.gl/u6tb8w2pzk40k Buydu ama ütüleme özellikle falan bulursan öyle bir şey al bu atışlı insan yapmaya üşeniyor keşke ütüleme özelliği olsaydı