Eda42_ canım seni tanıyorum sürekli tartışmalarıma yanıt veriyordun. Çok üzüldüm gerçekten çok geçmiş olsun. Bende 3 aralıkda kürtaj oldum işk 2 3 gün kırmızı lekelenme olmuştu sonrasında adet kanaması gibi pıhtılı kanama ve kasık ağrısı devam etmişti 1 hafta sürmüştü hepsi toplam sonra bitmişti :(