Hayırlı günler arkadaşlar ben Çarşamba günü 10 haftalık hamilelikte kürtaj oldum bebek ilk başta görüldü denildi sonrasında gelişmemiş görülmedi denildi anestezi altında kürtaj oldum ağrı olmadı şimdi ara sıra ağrı oluyor geçen yıl da boş gebelik kürtaj oldum o 6 haftalık di ağrım olmadı benim soracağım önceki kürtaj da leke bir iki gün az geldi kesildi şimdi hala leke gelmeye devam ediyor ne zamana kadar sürer birde âdet zamanı ne zaman sonra oluyor bilenler yaşayanlar cevap verir mı