1kediannesi1 Masalmom_ tekrarlanabilir yada 2 3 gün beklenip kan verebilirsin ama defalarca test yapıp defalarca kan vermeni önermem seni strese sokar
Masalmom_ 1kediannesi1 2 gun sonra twkrar test yapim baska bir markayla eger onda da cikarsa kanla kesinlestirirm
aseldfne Acıkcası o testi denemedim ama baya belirgindir smdı at sana, beklemiş halini iyice kırmızı, olmuştur
kizirece Masalmom_ ben ilk gebeliğim bu testle öğrendim bundan daha silikti hatta 248 çıkmıştı sonucum senin bebis ben burdayim diyor🌸
ikibalannesiii Masalmom_ ben nimo markayla yaptım adetime 4 gün vardı bundan biraz daha koyuydu ertesi gün kan verdim 121 le öğrendim belki de seninki çok daha yenidir diye silikdir canım ben birgün önce yapsam benimki de böyle silik çıkardı bence
ikibalannesiii Masalmom_ geç döllenme de olabilir canım belki değerin 20 lerde falandır inşallah vardır bende doğru çıkardı darısı sana inşallah
Masalmom_ ikibalannesiii peki size birsey sorbiliri miyom gec döllenme tam olarak nasil oluyor beni bu konuda biraz aydinlatr msnz
Masalmom_ ikibalannesiii yani sperm le alakali borsey deil yumirtlamayla alakali birsey tamam canim anladim tesekkur ederim
aseldfne Yani ben de böyle ögrendim baya belirgin seninki de testi tekrarla bakalım yarın dahada koyulaşıcak mı hayırlı olsun
bebisbekliyorum Masalmom_ nimo marka kesinlikle önermiyorum bundan daha koyuydu benimki hamileyim diye gittim kan verdim yok adet oldum sonrada tam bi hayal kırıklıgı bu test