Masalmom_ https://hizliresim.com/hrtzr6x bakabilir msn bugun adet gunum ama olmadim var mi silik goruyorum 3 dk icinde cikti nimo marka
1kediannesi1 Bence var hayırlı olsun iki Hindistan sonra yada ertesi gün deneyin defalarca kan verip strese girmeyin bence 🥰
1kediannesi1 Masalmom_ tekrarlanabilir yada 2 3 gün beklenip kan verebilirsin ama defalarca test yapıp defalarca kan vermeni önermem seni strese sokar
aseldfne Bence var canım silik çizgi her türlü gözüküyor birdaha yap kan verip erkenden strese sokmak kendini. Ondada çıkarsa kesin var.