daisymom_99 ilk kullanımda hafifledi üçüncü kullanımda felan tamamen geçti öyle rahatladım ki. Çok cekmıstım sizi çok ıyı anlıyorum mutlaka antibiyotik başlayın. Aslında sizin ilk 3 ayınızda bitmiş müdahalede edebilirler. İlk 3 ay bebeklerin organları olustıgu için yapmıyotlar hıcbır işlem. Ama etrafımda çok 2.tremesterde işlem yaptıran yani siz isterseniz müdahale ederler.