daisymom_99 ben şuan 19+ 3 teyim aynı şeyi yaşamdım, antibiyotik verdiler kanal tedavisi yapıldı. Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama İstanbuldaysanız Pendik Bölge Hastanesinde dr İzzet Yağız bey var çok iyi bi diş doktoru gebelerede işlem yapıyor tecrübeli Bana kanal tedavisi yaptı kurtuldum bebeğimde sağlıklı korkulacak birşey yok. Çekimde yapılabiliyormuş, son aylarda yapılmıyormuş.