Miracle_1 busrax_ kaçıncı günü oldun aşılama yani boyutu yeterli miymiş genelde 20 lerde falan yapılıyor sanki erkn mi çatlıyor yumurtaların
bahaarkaya beyzade1 ben sizi hiç hatırlamıyorum ya ben buraya yeni geldim yine ilk defa hesap kurdum başkasıyla karıştırdınız galiba ilki aşılama oldum ama hesap kullanmıyordum ilk kimyasal olmuştu oldu ama tutunamadı
bahaarkaya beyzade1 yok evet yok dün aşılama oldum doğru ama ilk aşılama da bu uygulamayı kullanmıyordum onu söylüyorum bu ikinci aşılama evet
busrax_ Miracle_1 12. Gündü bugün valla bende söyledim erken değil mi diye ama o büyüyüp çatlayacağını spermlerin içerde dört gün yaşadığını söyledi 🥺🥺inşallah erken değildir
bahaarkaya busrax_ benim dokuzuncu gün çatlatma İğnem yapıldı 11. gün yani dün de aşılama oldu benim yumurtam çok çabuk gelişti ilk kontrolde bile 15 mm de yumurtam
anonim51 busrax_ İnşallah bebeğiniz size tutunur 🥰 Allah’ım herkese yaşatsın annelik duygusunu kimseyi o duygudan mahrum etmesin inşallah 🤲😍
Kelebekkkk34 busrax_ kolaylıkla tutunsun inşallah canım 🥰 seni strese sokmak hiç istemem ama merak ettim yumurtaların boyutları biraz küçük değil mi neden erken yaptı aşılamanı
busrax_ Kelebekkkk34 valla bende bilmiyorum bu şekilde yapsak da olur dedi benim normalde yumurtlamam 3 gün sonra oluyor diye de söyledim 🥺
zey55 busrax_ bende ağustos ayında aşılama yaptırdım eylül ayında regl oldum sonra ekim ayında hamile olduğumu öğrendim Allah’ım sizede nasip etsin inşallah aşılama sonrası ilaçların da etkisi bir kaç ay sürüyormuş Doktorum öyle söylemişti
busrax_ Papatyam02 yaa 🥺🥺bende söyledim erken mi diye ama 14mmden sonra yapılabileceğini söyledi doktor sonuçta bir bildiği vardır dedik 😭
tugbaustuntas Allah kucağınızı doldursun inşallah sağlıklı bebişleriniz olsun Allah mutluluktan ağlatmayı nasip etsin hamilenin duası kabul olurmuş içtenlikle söylüyorum hepinizin gönlüne göre olsun her şey inşallah🙏🏻🥹🌸🌸
tugbaustuntas Miracle_1 inşallah canım isteyen herkese nasip olsun tarif edilemez bi duygu umarım en kısa zamanda hepinize nasip olur tadmak 🙏🏻🌸