ErsBegAs daisy__ aşkım hiçbir işe yaramadı hiçbir işe gğnlerce bununla masaj yaptım @LadyX boşa para valla
LadyX ErsBegAs çok su içiyor musun canım? Ben 1,5-2lt max. Ayrıca fitilden sonra tekrar düzene girdi mi?
LadyX bebeklerim__ doktoru dedi ki az da olsa yapıyorsa ve katı formda değilse biz buna tam olarak kabızlık diyemeyiz dedi demir ilacına bir süre ara vermemizi ve takip etmemizi söyledi. Ek gıda için daha erken dedi
bebeklerim__ LadyX ek gıdaya zaten çoğu 6ayda başlatıyor duru tam 6 olmadı değil mi. İyi en azından kaka normalmiş canim
Meltemanneolsun LadyX canım Beril de olmadi onun 1. Ayında olmuştu doktor prebiyotik damla vermişti bir de fitil yapmistik düzene girdi tabi bazen oluyor yine 1 2 gün kendi kendine toparlıyor. Ek gıdaya geçti mi