Papatya05_ 2bebekbiranne55 haklısın canım oğlun tam hareketlilik dönemi allahım yardımcın olsun ben 30+2 de gittim daha gidemedim eşim biraz hasta onunla ilgileniyoruz ağır grip oldu bakalım haftaya anca gideceğim zaten nst başlar direk diye düşünüyorum
2bebekbiranne55 Papatya05_ Papatya05_ ben 32 başladım eşim de aynı mide bulantısı ishal çocuk da aynı hasta oldı bende şuan gribim çok zor aynı anda 2 bebek oluyor eşler de hasta olunca
Papatya05_ 2bebekbiranne55 bizimki hastanelik oldu 6 gündür hava serum falan inşallah yarın çıkıyor biz de 31. Haftada yakalandık 34. Haftadayım benle oğlum daha iyiyiz elhamdülillah eşimde toparladı sayılır hastalık cidden zor 😞 Haftada kaç kilo olmuş bebeğiniz allahım sağlıkla doğurmamızı nasip eylesin güzelce büyütelim 💕💕💕❤️
Papatya05_ 2bebekbiranne55 aynen 35 den sonra 10 günde bi falan çağırıyor doktorlar bakalım yaa sağlıkla ilerlesin dünyaya gelsinler minik kuzucuklqr
damlossss Bende bugün tam 34 hafta oldum benimki makat geliş bu gidişle sezeryan olacak gibi duruyor korkuyorum tabi bu aralar iyice bir doğum korkusu sardı hayırlısı inşallah 🥹