Papatya05_ Merhaba canım. Yok hiç şeker ile ilgili birşey demedi. Hatta gelişimi önde vs de demedi. Ama testlerde şekerim de hep normaldi. Açlık vs 90’dı mesela en son. Aşırı kilo da almadım. Benim ilk oğlumda 37+0’da 3540 gram doğdu. Küveze falan girmedi. Gelişimi güzeldi. 40’a kadar dursaydı belki 4 kiloyu da geçerdi. İlk çocuğumu sordu. Doğum şeklini, kilosunu falan. 37+0’da 3540 gram dedim. Bu da o civarlarda olur demişti. 3500-3600 falan olur demişti sadece. Ama önde vs hiç demedi. Sanırım yediklerim direkt bebeklerime yarıyor o yüzden.